صفحه اصلی | پست الکترونیک | العربیه | English | تماس با ما |

 

 

 
گروه مددکاری اجتماعی

مدیر گروه

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دکتر سید محمد حسین جوادی

 

   

رزومه

 

 

شماره تماس: 05138846711 داخلی 361

 

پیام مدیر گروه 

 


به خاطر تفاوت هایتان ناراحت نباشید. همین تفاوت ها میتوانند شما را به یک ستاره تبدیل کنند. شخصیت خودتان را بپذیرید و نیروی درونیتان را رها کنید. فراموش نکنید ویژگی مشترک همه افراد موفق متفاوت بودن آنها با اطرافیانشان بوده است. با برنامه ریزی مناسب آینده را به زمان حال بیاورید و زندگیتان را آنگونه که میخواهید بسازید.

سربلند و پیروز باشید.

 

شرح وظایف مدیر گروه  آموزشی بر اساس ماده39 آيين نامه مديريت دانشگاهها و موسسات آموزش عالي


الف- تهيه برنامه اجرائي وظايف آموزشي و پژوهشي و خدماتي ارائه شده از طريق گروه براساس خط مشي شوراي دانشكده با مشورت اعضاي گروه قبل از شروع نيمسال تحصيلي و گزارش آن به رئيس دانشكده.
ب- ابلاغ برنامه‌هاي اجرائي وظايف آموزشي و پژوهشي و خدماتي هر يك از اعضاي گروه.
ج- نظارت بر كليه فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي و خدمات گروهي.
د- تهيه جدول دروس هر نيمسال با همكاري اعضاي گروه و تسليم آن به رئيس دانشكده.
ه- تجديد نظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرين پيشرفتها و تغييرات و تحولات و تسليم اين برنامه ها به مراجع ذيربط.

و- تشكيل و اداره جلسات شوراي گروه و ارسال گزارش كار، مصوبات، پيشنهادها و نظريات جمعي گروه به رئيس دانشكده يا آموزشكده براي هماهنگي اجرائي يا طي مراحل قانوني و ابلاغ بخشنامه‌ها و آئين نامه‌ها و مصوباتي كه رئيس دانشكده يا آموزشكده ارسال كرده است.

ز- پيشنهاد نيازهاي مالي گروه به رئيس دانشكده.

ج- انجام دادن كليه مكاتبات رسمي گروه و پيشنهاد تهيه لوازم، كتابها، نشريات مورد نياز گروه به رئيس دانشكده و يا آموزشكده.

ط- پيشنهاد طرحهاي پژوهشي كه گروه راسا" يا با همكاري گروههاي ديگر آماده انجام دادن آن است به رئيس دانشكده يا آموزشكده براي تصويب در شوراي پژوهشي دانشگاه.

ي- ارزيابي كار سالانه اعضاي گروه و گزارش آن به رئيس دانشكده.




شرح وظايف مدير گروه آموزشی مددکاری اجتماعی


1.    نظارت بر كليه فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي و خدماتي در گروه.

2.    ارزيابي كار سالانه اعضاي گروه و گزارش آن به رئيس دانشكده.

3.    تهيه جدول دروس هر نيمسال با همكاري اعضاي گروه و تسليم آن به رئيس دانشكده.

4.    تجديد نظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرين پيشرفت ها و تغييرات و تحولات و تسليم اين برنامه‌ها به مراجع ذيربط.

5.    پيشنهاد نيازهاي مالي گروه به رئيس دانشكده.

6.    اظهارنظر درباره بورسها، فرصتهاي مطالعاتي و ماموريتهاي اعضاي گروه و پيشنهاد آن به رئيس دانشكده.

7.    پيشنهاد استخدام اعضاي هيات علمي به رياست دانشكده.

8.    هماهنگ ساختن فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي در رشته مربوطه.

9.    نظارت بر نحوه ارائه دروس و انتخاب كتب درسي.

10.    حمايت علمي از طرحهاي پژوهشي ارزنده‌اي كه توسط اعضاي هيات علمي ارائه مي‌شود.

11.    هدايت امور پژوهشي و نظارت بر حسن انجام آنها.

12.    تشكيل منظم جلسات آموزشي، پژوهشي و اجرايي شوراي گروه.

13.    ارائه پيشنهاد همكاري هاي علمي با ساير موسسات آموزشي يا پژوهشي داخلي و خارجي به رياست دانشكده.

14.    اظهار نظر در مورد شركت اعضاي گروه در كنفرانسهاي بين المللي سالانه (داخلي و خارجي) و پيشنهاد آن به رياست دانشكده.

15.    ارائه پيشنهاد در مورد محورهاي موضوعات و اولويتهاي تحقيقاتي در گروه.

16.    يافتن راهكارهاي مناسب جهت ايجاد ارتباط هرچه بيشتر بين گروههاي باليني و علوم پايه.

17.    تلاش جهت ارتقاي همه جانبه اعضاي محترم هيات علمي گروه.

18.    انعكاس مشكلات گروه اعم از مشكلات نيروي انساني، تجهيزاتي و مشكلات فرآيندي گروه به رئيس دانشكده.

19.    شناسايي امكانات و تسهيلات درون و برون دانشگاهي و سعي در جذب آن براي ارتقاي گروه.

20.    برگزاري منظم جلسات كميته‌هاي تصميم گيري در گروه.

Please publish modules in offcanvas position.